aciresgalleri

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av aciresgalleri - 26 augusti 2011 09:47

Hallojsan!


Då var det sista dagen på första skolveckan....

Helt ofattbart att man har 2 barn som går i skolan nu  

Första veckan för lilleman har gått jättebra, de 2 första dagarna var han ledsen när jag skulle gå men onsdag,torsdag och idag har gått jättebra....min duktiga kille....älskar dig såååå  

                               

Han har redan fått en tjej  

det är såååå gulligt,så nu längtar han till skolan hahahaa....

De håller handen när dem ska gå till matsalen och pussar varandra på händerna  


Min stora tös började i 7:an.....shit!!! var har tiden tagit vägen???

Är så otroligt stolt över henne...älskar henne såååå  

                                        


Hon längtar också till skolan varje dag, då där är en kille som hon är förtjust i........

Man kan inget annat än att tycka det är så kärt....båda barnen är förälskade  minns själv hur det var när man var yngre och var nyförälskad  


Idag bär det av till fissan....har blivit så långhårig...ska bli så skönt...

                                            

Ha en underbar helg sötnosar, för det ska jag ha  och hoppas solen skiner hela helgen


                                          KRAM  

Presentation

Tiden får utvisa!!!

...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

mjau

mina besökare

*********************************************


Ovido - Quiz & Flashcards