aciresgalleri

Alla inlägg under juli 2011

Av aciresgalleri - 24 juli 2011 15:52

Hej alla!


Den 18 juli blev jag moster till en liten underbar kille    

Han föddes i vecka 36+4.

Men hans vikt var ändå bra tycker jag, han vägde 2900 gram och var 48 cm lång...


Första gången jag träffade honom sprutade tårarna......han är sååååå fin  älskar den lille redan så otroligt mycket!!! Jag är såååå stolt!


Det var ett tag sedan jag skrev så jag tänker skriva lite sammanfattande om vad som hänt  


Maken har haft semester i 3 veckor nu, otroligt vad tiden går fort  bara en vecka kvar och så är det sånt skitväder grrrrrr  

ja ja inget och göra åt det.....

 

men vi har i allafall hunnit göra en del tillsammans...

Jag hann göra en gipsavgjutning på min systers mage innan prinsen kom till världen  

  

fin va??

 

Vi har bara hunnit åka och bada en gång tyvär, då barnen verkligen älska det!!! vi var då på Barabadet...

Sen har det blivit en del fiskande....så mysigt!!

    

 

Vi var även på hallongården när dem arrangerade "barnensdag" det är så härligt attt gå bland hallonodligarna... 

   

vi köpte lite fika där, hallonmuffins,kaffe och hallonsaft    

sen fick barnen håva i kräftdammen som dem har där. vi såg en del kräftor knata runt på bottenmen fick  bara upp andra djur...ryggsimmare och andra otäckingar  

efter en varm och härlig dag åkte vi hem och grillade i parken mums!!!!

  

En annan dag var vi och spelade minigolf  

 

Vi har varit på Bakken,trampat trampbåt i kanalen   ,bowlat     ,varit på 2 st kalas,varit hos min pappa och hjälp honom med trädgården och så har vi varit på Busfabriken i helsingborg     

 

Zezar har fyllt 2 år, min fina kille    

  

och jag har tonat håret svart    

 

ja det var lite vad vi har sysslat med....

 

kram

Presentation

Tiden får utvisa!!!

...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

mjau

mina besökare

*********************************************


Ovido - Quiz & Flashcards