aciresgalleri

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2011

tadaaaaa

Av aciresgalleri - 1 augusti 2011 15:18

Hej älskade vänner!  


Nu var man klar med tavlorna till Devid och Benjamin  de blevsååååååååååå  fina!!!!!Shit vad duktig jag är hahaha   Nu väntar man bara på inbjudning till dop resp. namngivning  I dag läste jag på min väninnas  blogg att hon väntar barn  tårarna fullkomligt sprutade av glädje  ...är så glad för hennes skull....Hon om någon förtjänar verkligen att bli mamma...Hon kommer bli en fantastisk mamma  



               Kram  

 
 
Rosie

Rosie

3 augusti 2011 17:25

Snaaaart kommer det en inbjudan...hihi;-)

http://felicitas.bloggplatsen.se

aciresgalleri

3 augusti 2011 18:58

tackar tackar:)kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av aciresgalleri - 24 december 2011 11:43

Önskar ALLA en riktigt GOD JUL!   Även om jag inte skrivit på jättelång tid, så finns ni alla ändå i mina tankar och hjärta....... ...

Av aciresgalleri - 26 augusti 2011 09:47

Hallojsan!   Då var det sista dagen på första skolveckan.... Helt ofattbart att man har 2 barn som går i skolan nu   Första veckan för lilleman har gått jättebra, de 2 första dagarna var han ledsen när jag skulle gå men onsdag,torsdag och ida...

Av aciresgalleri - 14 augusti 2011 14:15

Hejsan alla pluttinuttar!   Kom upp sent i dag...jag och maken kolla film till 3 i natt...gäsp     pratade med mamma nyss, hon undrade om vi ville komma och hjälpa henne med att klippa klorna på hennes kattungar...självklart!! Hon har nylig...

Av aciresgalleri - 12 augusti 2011 19:31


Denna sommaren har inte varit nådig mot kroppen.... Har blivit besatt av cocacola på burk och "hamburgare" en sur flaska mellan två choklad"plattor"   hahahaaa                     "hamburgare"   det var min syster som började med det... t...

Av aciresgalleri - 12 augusti 2011 19:21


så nu har vi avnjutit goda kräftor....mums     hoppas ni andra oxå fått nått gott i magen idag....                                kram ...

Presentation

Tiden får utvisa!!!

...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

mjau

mina besökare

*********************************************


Ovido - Quiz & Flashcards