aciresgalleri

Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

Boys boys boys!!!!!!

Av aciresgalleri - 30 juni 2011 12:47

Först och främst vill jag gratulera min barndomsvän R som fick en son i går  Är så glad för eran skull  

Önskar lille B all lycka här i livet!!  

Fick även reda på att jag ska bli faster(makens syster) till gosse som väntas komma till vintern  

Och den 10 augusti ska jag bli moster till en liten gosse till  längtar sååå

jisses det verkar bara födas pojkar nu  Ett riktigt pojkår med andra ord!!!!     



Tja vad har nu gjort sen sist jag skrev då...hmmmmmm..

Liten sammanfattning!

Jag har planterat nya blommor på balkongen  

    
Ja..midsommaren var lugn och skön.. Var med min lilla familj på sibbarp och gick på nöjesfältet där...kollade lite grann på marknaden också..inhandlade lite sockar till oss och sen blev det de vanliga...vi hamnade vid chokladhjulet och vi vann choklad  2 kg marabou mjölkchoklad!! gotti gottgott!!!


Sen åkte vi hem och åt matjessill och nypotatis...med alla dess tillbehör!och givetvis mängder med jordbubbar,,mums!  

lördagen och söndagen tillbringade vi utomhus...vi provade fiskelyckan...vilken lycka???  nåja det blev ingen fisk men vad gör det...jag och maken tog det med ro...barnen däremot tog det lite sämre...sonen sa gång på gång...-Jaha, då får vi ingen mat idag! som om vi var så beroende av att få en fisk hahahaaa...riktigt så illa ställt har vi det inte  dottern ville bara få upp en lax så vi kunde köra hem och laga lax med potatis och citronsås!  


på måndagen arrangerades det barnens dag här på området!

Alltid kul när det ordnas något för barnen, synd bara att det är så sällan...Det var lite pyssel och hoppborg och en mekanisk tjur. Sen gick barnen en tipsrunda och när de lämnat in lappen fick de korv och dricka...När det slutade vid 2 fick barnen en liten present...de fick ställa sig i kö och plocka´en present från en pappkass...

Dottern öppnade sin och det var färgpennor...snacka om att hon blev besviken...sonen ville vänta och öppna till han kom hem....till hans besvikelse var det en barbiedocka  så barnen rusade ner igen och lyckades få byta till en annan sak...såpbubblor!

Eftersom maken skulle vara borta på kvällen så passade jag och barnen på att äta pasta  sen gjorde vi stora maffiga amerikanska chokladmuffins med massor av hackad choklad i!!! supergoda! Som vi packade ner i picknickorgen...och så traskade vi ner i parken...Trodde det skulle vara nån där, men det kom ingen på de tre timmar som vi satt där så vi fick äta muffinsen själva...nåja men det var mysigt ändå  

Igår gick jag med barnen till coop för att inhandla lite kläder till barnen och mediciner till mig.....sen blev det ett stopp på pölsemannen och sen ett stopp vid glassbaren  

och sen bar det hemåt för att fira lilla kisen som fylldde 1 år    ..

Idag har det inte blivit mycket gjort...kört en maskin tvätt bara...känner att kroppen inte klarar så mycket idag men men....så är det...

Väntar såååå på en bild på R & D lilla underverk  vill så gärna se honom  

Lite bilder på mina goa kisar


Såååå gott med kattgräs    luringen

    Sååå skönt att ta en tupplur i lådan när den är nytömd  knasiga katt

        

Ha en underbar dag alla mina vänner!  


 
 
Lotta

Lotta

30 juni 2011 15:58

Tack för dina rader om mina kattungar.
Ser att du också har fina katter :-)

http://clarellis-sibbar.bloggplatsen.se

aciresgalleri

30 juni 2011 16:40

tackar!!!

 
Denice

Denice

6 juli 2011 09:09

Hej :)
Jaså har han semester nu? Larsson går på semester vecka 30 för han fick skjuta upp de en vecka för någon på jobb blev sjukskriven.
Åh så mysigt ni verkar ha det :). Ja jag såg de på hennes blogg. Va kul att ni i alla fall äntligen fick en fisk :)

Ha så mysigt på badet :). Ja vi får boka in något snart. Hur ser de ut i helgen för er om vädret tillåter det?

Massa kramar

http://feliciaemiliasmamma.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av aciresgalleri - 24 december 2011 11:43

Önskar ALLA en riktigt GOD JUL!   Även om jag inte skrivit på jättelång tid, så finns ni alla ändå i mina tankar och hjärta....... ...

Av aciresgalleri - 26 augusti 2011 09:47

Hallojsan!   Då var det sista dagen på första skolveckan.... Helt ofattbart att man har 2 barn som går i skolan nu   Första veckan för lilleman har gått jättebra, de 2 första dagarna var han ledsen när jag skulle gå men onsdag,torsdag och ida...

Av aciresgalleri - 14 augusti 2011 14:15

Hejsan alla pluttinuttar!   Kom upp sent i dag...jag och maken kolla film till 3 i natt...gäsp     pratade med mamma nyss, hon undrade om vi ville komma och hjälpa henne med att klippa klorna på hennes kattungar...självklart!! Hon har nylig...

Av aciresgalleri - 12 augusti 2011 19:31


Denna sommaren har inte varit nådig mot kroppen.... Har blivit besatt av cocacola på burk och "hamburgare" en sur flaska mellan två choklad"plattor"   hahahaaa                     "hamburgare"   det var min syster som började med det... t...

Av aciresgalleri - 12 augusti 2011 19:21


så nu har vi avnjutit goda kräftor....mums     hoppas ni andra oxå fått nått gott i magen idag....                                kram ...

Presentation

Tiden får utvisa!!!

...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

mjau

mina besökare

*********************************************


Ovido - Quiz & Flashcards